Telttur

19 november 2006




Å hei og hå, pust pes, enda en gang har jeg klatret dette fjell, jeg trodde det skulle bli lettere å gå denne veien etterhvert men ny snø kommer hver gang! ..... Men der i det fjerne så jeg noe som skinte så vakkert, først svakt men nå klart! EN NY OPPDATERING,, YESSS!!!
check it out,
Denne bilen kan bli din for 30 000 kr men vil du kjøre den i norge så må du importere den og få fraktet den hit!
------------------------------------------------------------------------------------------

11 Comments:

  • detta var jommen ikke verst, på en måte en karusell av tanker-måtte jobbe litt for å holde meg innafor vogna-men jeg datt bare nesten ut, og da jeg kom i mål var jeg enig med poeten: konseptet er bra! Hva hadde skjedd om man brukte "ta tre, betal for en" her?:)i hvilken grad ville det påvirket nyhetens alder? hm...det er mange ting som krever ettertanke her i verden, både dupedittter og andre!
    hilsen fra frogner

    By Anonymous Anonym, at 22 november, 2006 15:20  

  • Ikke dårlig, en oppdatering.

    Oppdater mer når du er i gang, du må smi mens jernet er varmt vet du, og med hanskene på.

    _dAVID

    By Blogger David Aasen, at 24 november, 2006 00:55  

  • Jeg må si meg enig, ihvertfall på det punktet at ved å spre gamle nyheter gir vi liv til det som vi en gang trodde var dødt, og gir opplevelsen to ganger, ihvertfall.

    Bare tenk om vi om et halvt år begynner å spre allerede spredte gamle nyheter, da blir det vel som den anonyme på frogner sier: det blir som et "ta tre, betal for én"-tilbud, samtidig som du allerede har solgt nyheten en gang tidligere, men da for en høyere pris.

    Det er jo den geniale foretnings-idéen! Skjønner ikke at ingen har tenkt på det før deg. Kanskje det er nettopp derfor den blir så genial.

    Stort utbytte og liten jobb, det er jo det som er kjernen i et hvert pyramidespill. Jeg tror vi er inne på noe stort her, du må lage et kronglete navn og en vanskelig forkortelse, så får vi spredt dette over hele verden.

    PS. Hvorfor er telefonnummeret i Thailand?
    PS2. Hvem bor i Pølsebodveien? Finnes det et kontonummer?

    By Blogger Paul Andreas, at 26 november, 2006 07:49  

  • seriøst, er det deg eller viggo mortensen vi ser på bildet...? hallo lissom! men kanskje litt trang den singleten eller...? ;)

    By Blogger Honningdal.jr, at 26 november, 2006 12:59  

  • Wow, endelig kom det bilde av den bilen du snakka om......den er bar heilt raaaaaaaa....(noe utropstein fant jeg ikke paa denne dataen, men i hvertfall raaaa er den bilen). Hilsen boble elskern i oest av denne verden

    By Blogger Annis og Benedicte, at 28 november, 2006 12:11  

  • Genialt.

    Massene krever mer! :-D

    By Blogger Saxofonmannen™, at 30 november, 2006 09:35  

  • Hva, telttur oppdatering? Hmmmm, trodde du hadde slutta med detta etter en regnfull tur rundt Helgøya? håper det står bra til der hjemme ved mjøsa, så snakkes vi vel rundt juletider, ikke si at dere skal til vestlandet....klemz

    By Blogger Kristian Rem, at 07 desember, 2006 06:40  

  • Takk for kommentar... Joda, Australia var glimrende! Spørs om det blir noe særlig bilder på saxofonmannen.blogspot.com - du kan heller få se dem i jula. Jeg kommer sørover 18. desember...

    By Blogger Saxofonmannen™, at 08 desember, 2006 02:18  

  • jeg er imponert over denne ekstremt hurtige oppdateringen!

    By Blogger S, at 11 februar, 2007 11:48  

  • jeg har tikka deg.. du kan lese reglene på sia til martine..:)
    å nå har du 10 comments så nå kan du oppdatere:)

    By Blogger lykkelig i live, at 12 mars, 2007 17:11  

  • Nå kommer det vel snart nytt, nå når den nye storturen snart er tilbakelagt.
    Hvis ikke: "Lenge leve pyramidespill!"

    By Blogger Paul Andreas, at 17 september, 2007 15:31  

Legg inn en kommentar

<< Home